KODY DO GRY: The Elder Scrolls V: Skyrim

NAZWA: The Elder Scrolls V: Skyrim
PRODUCENT: Bethesda Softworks
GATUNEK: RPG
DATA PREMIERY POLSKA: 11 listopada 2011
DATA PREMIERY ŚWIAT: 11 listopada 2011

Podczas rozgrywki wciskamy klawisz ~. Na ekranie pojawi się konsola, w której należy podać kody do gry The Elder Scrolls V: Skyrim. Przy części z nich należy pamiętać o podaniu odpowiedniej wartości.
 

  • advancepclevel – nasza postać osiąga kolejny poziom
  • advancepcskill * & – wskazana umiejętność zostaje rozwinięta o wskazaną liczbę poziomów (w miejsce * należy podać nazwę konkretnej zdolności a zamiast & potrzebną wartość umiejętności)
  • advskill * & – podana ilość punktów zostaje dodana do wybranej zdolności (* zastępujemy nazwą umiejętności, & konkretną ilością punktów, które chcemy dodać)
  • caqs – smocze wyzwania zostają zaliczone
  • coc qasmoke – obszar testowy
  • coc * – przenosimy się wskazanego miejsca (zamiast * podajemy nazwę miejsca, do którego chcemy się udać)
  • enableplayercontrols – w czasie cut-scenek możemy się poruszać
  • fov * – zasięg widzenia (w miejsce * podajemy wartość, która definiuje na jak dużą odległość widzimy)
  • help – wykaz wszystkich poleceń, z których możemy skorzystać
  • kill – wskazany rywal zostaje zabity
  • killall – znajdujący się w pobliżu wrogowie zostają uśmierceni
  • movetoqt – przenosimy się do celu aktywnego questa
  • player.additem 0000000a * – dostajemy wskazaną liczbę wytrychów (* zastępujemy potrzebną nam ilością)
  • player.additem 0000000f * – złoto (w miejsce * podajemy konkretną ilość złota jaką chcemy otrzymać)
  • player.additem * – zostajemy obdarowani przedmiotem (jego identyfikator powinniśmy podać zamiast *)
  • player.addspell * – dodatkowe zaklęcie (identyfikator wybranego zaklęcia podajemy w miejsce *)
  • player.incpcs * – umiejętność polepsza się o jeden punkt (umiejętność wybieramy podając jej nazwę zamiast *)
  • player.modav burden * – aktualne obciążenie naszego bohatera zostaje ustawione na konkretnym poziomie (* zastępujemy nową wartością symbolizującą nasze obciążenie)
  • player.modav carryweight * – maksymalny poziom obciążenia zostaje ustawiony na podanym poziomie (* określa maksymalną wartość)
  • player.modav dragonsouls * – dostajemy smocze dusze (wymaganą ilość dusz podajemy w miejsce *)
  • player.placeatme * – zjawia się postać (jej identyfikator podaj w miejsce *)
  • player.setav fatigue * – poziom kondycji (* należy zastąpić wybraną wartością)
  • player.setav health * – punkty zdrowia (ich ilość podajemy zamiast *)
  • player.setav magicka * – mana (jej poziom określa wartość jaką podamy w miejsce *)
  • player.setav speedmult * – szybciej się poruszamy (to ile szybciej deklarujemy odpowiednią wartością wpisaną z miejsce *)
  • player.setlevel * – poziom naszej postaci zmienia się (w miejsce * podajemy wybrany przez nas poziom)
  • player.setscale * – wielkość naszej postaci zostaje ustawiona na wybranym poziomie (domyślną wartością jest 1, nową podajemy zamiast *)
  • psb – dostęp do każdego zaklęcia
  • removeallitems – wybrana postać traci wszystkie przedmioty
  • resurrect – wskazana przez nas martwa postać wraca do świata żywych
  • saq – wszelkie dostępne questy zostają oznaczone jako rozpoczęte
  • setownership – wskazany przedmiot trafia do nas bez ryzyka oskarżenia o kradzież
  • setpcfame – nasz bohater cieszy się popularnością
  • setpcinfamy – ludzie nienawidzą naszego bohatera
  • showracemenu – wykaz wszystkich ras
  • tai – wyłączone zostają algorytmy sztucznej inteligencji odpowiedzialne za zachowanie postaci
  • tcai – sztuczna inteligencja wrogów zostaje wyłączona
  • tcl – system odpowiedzialne za wszelkiego rodzaju kolizje zostaje dezaktywowany
  • tdetect – kradzieże stają się łatwiejsze
  • tfc – zakres ruchu kamery zmienia się
  • tfow – pole naszego widzenia zostaje zmodyfikowane
  • tg – brak trawy
  • tgm – jesteśmy odporni na wszelkie obrażenia
  • tm – okna w menu znikają
  • tmm 1 – komplet lokacji na mapie zostaje ujawniony (jeśli podamy 0 lokacje zostaną ponownie ukryte)
  • unlock – wskazane drzwi lub skrzynia zamknięte na klucz zostają otwarte

 
Pamiętaj o tym, że używanie ułatwień odbiera przyjemność z rozgrywki. Używaj kodów tylko w ostateczności gdy dany tytuł lub jego fragment okazują się zbyt trudne do przejścia bez pomocy. Nie gwarantuję, że podane tutaj kody do gry The Elder Scrolls V: Skyrim będą działać z każdą wersją. Łatki publikowane przez producentów mogą sprawić, że niektóre z podanych kodów nie będą działać lub zadziałają inaczej.

reklama